Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
8,9
Fantastisch

  • Gerenoveerd hotel midden in de stad
  • Persoonlijke service
  • Niet ver van het strand

Bitzaro hotel in town is een echt stadshotel midden in het centrum van Zakynthos-stad. De persoonlijke service en typische Griekse gastvrijheid van de familie die het hotel runt zijn zeer uniek. Het hotel is al wat jaartjes in de familie en heeft onlangs een heuse renovatie ondergaan. Het is veranderd in een modern hotel met hier en daar een vleugje nostalgie. Ook aan alle hotelkamers is de nodige aandacht besteed en zijn er volledig op gericht om elke gast een onvergetelijk verblijf te garanderen.

Zodra je na het ontbijt de deur uitwandelt, sta je in het centrum van de bruisende hoofdstad van het prachtige eiland Zakynthos. Het is het ideale punt om al het moois te gaan ontdekken wat de stad maar ook het eiland te bieden heeft. Wandel op het gemak door alle kronkelende straatjes, strijk neer op een gezellig terras of neem een duik in zee. Het strand ligt niet ver weg van het hotel en je bent dan ook zo weer “thuis”.

Kamertypes

2-persoonskamer bergzicht (Castlle View)
geschikt voor 2 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer Deluxe algemeen (Executive Room)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
2-persoonskamer landzijde (Town View)
geschikt voor 2 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer voor alleengebruik luxe type (Executive Room)
geschikt voor 1 persoon
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
2-persoonskamer voor alleengebruik zijzeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer voordeeltarief (Budget Room)
geschikt voor 2 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer zij zeezicht algemeen
geschikt voor 2 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, regionale zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • accommodatie geheel gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • totaal aantal kamers: 28
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 1)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Restaurants & bars
  • drinkgelegenheden: lobbybar
Sportfaciliteiten
  • fietsverhuur (huur)
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)

Verzorging

Logies/ontbijt
8.9
Fantastisch
10 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,9
Accommodatie algemeen
9,1
Hygiëne
8,5
Kamer / appartement
9,4
Service / gastvrijheid
8,6
Faciliteiten
9
Locatie/ligging
8,5
Prijs/kwaliteit

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zakynthos

Ontdek Zakynthos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand (kiezelstrand, ligstoelen)
In het centrum
Afstand tot oude centrum circa 400 meter
Afstand tot Barstreet circa 400 meter
Afstand tot luchthaven circa 7 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 350 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 500 meter
Aan een hoofdweg
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Zakynthos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kalamaki, Argassi en Laganas – ongeveer 20 minuten

Agios Sostis - ongeveer 25 minuten

Tsilivi - ongeveer 30 minuten

Zakynthos-Stad – ongeveer 45 minuten

Limni, Gerekas en Kipseli– ongeveer 50 minuten

Vassilikos – ongeveer 60 minuten

Alykes - ongeveer 80 minuten

Alykanas - ongeveer 80 minuten

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.