Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
7,9
Fantastisch

  • Zwembad met kinderbadje voor uren waterpret
  • Vlak bij leuke winkels en restaurants
  • Het schitterende strand op loopafstand

Hotel Globales Mimosa ligt op loopafstand van het schitterende strand van Palma Nova, perfect voor wie houdt van zon en zee. De kamers van dit leuke adres zijn modern ingericht en hebben alles wat je nodig hebt tijdens je vakantie op Mallorca.

Als je op zoek bent naar winkels, restaurants of een plekje om gezellig iets te drinken, dan zit je hier op de juiste plek. Bij het hotel blijven kan ook. Nip samen lekker van een drankje op een ligbedje op het mooi aangelegde terras. Of neem een duik in het zwembad om even af te koelen. Aan kinderen is gedacht in dit hotel. In het aparte kinderbadje kunnen zij lekker met water spetteren en bij de miniclub meedoen met diverse spellen. Ben je zelf ook toe aan wat activiteit, breng dan een bezoek aan de fitnessruimte of maak een fijne wandeling over de lange boulevard.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • terras
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • 2 x éénpersoonsbed
  • terras
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • accommodatie geheel gerenoveerd gerenoveerd in 2018
  • totaal aantal kamers: 287
  • totaal aantal verdiepingen: 9
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • wi-fi in openbare ruimte (), op de kamer (), bij de receptie ()
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • supermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • sportzaak (in de directe omgeving)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: poolbar
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • fietsenstalling
  • animatie, voor kinderen, voor volwassenen
Verplichte bijkomende kosten
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 16 jaar circa 3,30 € per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
* maaltijden in buffetvorm
* ontbijt 08:00-10:00 uur
* lunch 13:00-15:00 uur
* diner 18:30-21:00 uur
* koffie, taart, koekjes
* snacks
* lokale (non-) alcoholische drankjes 10:00 - 0:00 uur
7.9
Fantastisch
83 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,8
Accommodatie algemeen
8,3
Hygiëne
7,8
Kamer / appartement
8,1
Service / gastvrijheid
7,6
Faciliteiten
7,8
Locatie/ligging
8,1
Prijs/kwaliteit
6,5
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Mallorca

Ontdek Mallorca

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 650 meter (zandstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot luchthaven circa 26 kilometer
Afstand tot bushalte circa 300 meter
Afstand tot pinautomaat circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 300 meter
Rustig gelegen
Vlucht informatie

Je vliegt naar Palma de Mallorca. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 25 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Alcudia – ongeveer 60-150 minuten

Ca’n Pastilla – ongeveer 10-20 minuten

Ca’n Picafort – ongeveer 60-150 minuten

Cala Bona – ongeveer 65-120 minuten

Cala D’Or – ongeveer 100 minuten

Cala Mandía - ongeveer 60-110 minuten

Cala Mesquida – ongeveer 75-120 minuten

Cala Millor – ongeveer 60-120 minuten

Cala Ratjada – ongeveer 75-120 minuten

Cala Viñas – ongeveer 30-50 minuten

Calas de Mallorca – 60-110 minuten

Canyamel – ongeveer 70-120 minuten

Colonia St. Jordi – ongeveer 45-60 minuten

Costa d’en Blanes – ongeveer 20-30 minuten

El Arenal – ongeveer 20-55 minuten

Illetas – ongeveer 25 minuten

Magaluf – ongeveer 30-45 minuten

Palma Nova – ongeveer 25-45 minuten

Playa de Muro – ongeveer 60-95 minuten

Playa de Palma – ongeveer 15-40 minuten

Pollença – ongeveer 60 minuten

Portals Nous – ongeveer 20-30 minuten

Porto Colom – ongeveer 60-110 minuten

Porto Cristo – ongeveer 60-110 minuten

Porto Petro – ongeveer 60-90 minuten

Puig d’en Ros – ongeveer 20-60 minuten

Sa Coma – ongeveer 60-120 minuten

Santa Ponsa – ongeveer 35-60 minuten

LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs moet. Dan wijken deze tijden sterk af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 10 personen) met een shuttlebus naar de accommodatie wordt gebracht.

Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 90 minuten na te streven.

PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.