Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
7,9
Fantastisch

  • Gerenoveerd hotel
  • Dicht bij het strand
  • Fijn zwembad met ligbedden

Het leuke familiehotel Selini Suites & Waterpark gaat renoveren. De receptie, de lobbybar maar ook het restaurant worden allemaal vernieuwd met natuurlijke kleuren en materialen. Wat natuurlijk niet veranderd is de fijne rustige ligging met het strand op loopafstand. Je bent er zo. Het plaatsje Kolimbari ligt in de buurt, terwijl de grotere badplaats Chania gemakkelijk te bereiken is met de bus.

Bij dit gezellige hotel, dat omgeven wordt door een schitterend groene tuin, zijn maar liefst twee zwembaden te vinden. Compleet met ligbedjes en parasols. Fijn om te relaxen en te genieten van alle rust. Bij de bar kun je een lekker verkoelend drankje of kopje koffie bestellen. Voor kinderen is er een apart zwemgedeelte en in het waterparkje met leuke glijbanen vermaken zij zich natuurlijk helemaal.

Alle hotelkamers zijn straks ook gerenoveerd en bieden je een fijne nachtrust met veel comfort. Gedurende je verblijf maak je gebruik van het all inclusive programma. Zo hoef je nergens over na te denken en wordt het een heerlijke vakantie.

Kamertypes

2-kamerappartement
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 32-34m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje: tafel
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank), zithoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 16m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: tafel
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer met extra korting
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 15-17m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 26-28m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed), zithoek
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voor alleengebruik algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 15-16m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: tafel
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 15-16m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje: tafel
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
familiekamer 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 27-29m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje: tafel
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • waterkoker
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank), zithoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn
juniorsuite algemeen maisonnette
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 29-31m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet
  • 2e badkamer met douche, wastafel
juniorsuite dependance privézwembad
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25-27m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • privézwembad
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

De appartementen, de hotelkamers en de badkamers kunnen qua indeling en inrichting afwijken van elkaar en ook de foto's.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 137
  • totaal aantal gebouwen: 5
  • klasse: comfort
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • televisiehoek
  • parkeerterrein
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst (gratis)
  • bagagerie
  • schoonmaak aparthotel (appartementen6 keer per week, hotelkamers6 keer per week)
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • handdoekenservice: circa 2,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar, koffiecorner
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (tegen betaling)
  • kinderzwembad(deels apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 2, geopend van 08:00 tot 21:00 uur, oppervlakte: 350 m²)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen (gratis)
  • waterspeelplein

Verzorging

All-inclusive
*Alle maaltijden in buffetvorm
*Ontbijt 7.30 - 10.30 uur
*Lunch 12.30 - 14.30 uur
*Diner 18.30 - 21.30 uur
*Snacks 11.00 - 12.30 uur en 15.00 - 17.00 uur
*Koffie, cake en ijs 10.30 - 0.00 uur
*Lokale (non-) alcoholische dranken 10.30 - 0.00 uur
7.9
Fantastisch
213 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,9
Accommodatie algemeen
8,4
Hygiëne
8
Kamer / appartement
8,5
Service / gastvrijheid
7,9
Faciliteiten
6,4
Locatie/ligging
7,6
Prijs/kwaliteit
8,2
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kreta

Ontdek Kreta

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 200 meter (kiezelstrand)
Afstand tot centrum: kolimpari circa 2 kilometer, chania circa 19 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 35 kilometer
Afstand tot bushalte circa 15 meter
Afstand tot pinautomaat circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
Rustig gelegen
Handig om te weten
  • De renovatie zal bij de start van het zomerseizoen (mei 2024) afgerond zijn. Om een goede indruk te krijgen worden er een aantal artist impressions getoond. Zodra alles klaar is en er echte foto's zijn gemaakt, zullen die worden geplaatst
  • Let op! Dit hotel is niet rolstoelvriendelijk
  • Het waterparkje met glijbanen bevindt zich op 150m van het hotel en is 6 dagen per week geopend. Bij dit waterpark is een bar waar je drinken en snacks kunt krijgen
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Heraklion of Chania. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Heraklion - ongeveer 15 minuten

Ammoudara - ongeveer 30 minuten

Agia Pelagia - ongeveer 45 minuten

Fodele - ongeveer 60 minuten

Kokkini Hani - ongeveer 20 minuten

Gouves - ongeveer 35 minuten

Gournes - ongeveer 30 minuten

Analipsis - ongeveer 45 minuten

Anissaras - ongeveer 50 minuten

Hersonissos - ongeveer 50 tot 80 minuten

Koutouloufari - ongeveer 50 tot 80 minuten

Piskopiano - ongeveer 50 tot 80 minuten

Stalis - ongeveer 60 tot 90 minuten

Malia - ongeveer 60 tot 90 minuten

Sissi - ongeveer 75 tot 90 minuten

Agios Nikolaos - ongeveer 120 minuten

Elounda - ongeveer 120 minuten

De transfertijden voor West-Kreta zijn als volgt:

Vanaf Heraklion luchthaven:

Bali 45-60 minuten, Panormos 60-90 minuten, Rethymnon 90-120 minuten, Georgioupoulis 120-180 minuten

Vanaf Chania luchthaven:

Georgioupoulis 60 minuten, Rethymnon 60-120 minuten, Panormos 120-160 minuten, Bali 120-160 minuten

*Alle transfertijden zijn afhankelijk van het aantal hotels dat de bus aandoet. Dit is variërend per transfer.

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.