Zonvakanties
  • Home
  • Zoek en boek
Wintersport
  • Home
  • Zoek en boek
Cruises
Aanbiedingen
Extra services
9,0
Fantastisch

  • Adults only 16+
  • Wegdromen op een ligbed bij de infinity pool
  • In alle rust genieten van luxe

Verblijf je in NIKO Seaside Resort MGallery, dan geniet je van luxe en een fantastische ligging vlak bij zee met alleen volwassen gasten. Het hotel onderging een ware metamorfose en is nu een pracht van een resort met een modern design. Perfect verzorgd tot in de puntjes en highclass service. Ideaal als je op zoek bent naar een ultieme plek om te genieten van een onbezorgde vakantie vlak bij het leuke stadje Agios Nikolaos.

De stijlvolle kamers en suites hebben een uniek design met badkamers die voorzien zijn van een mooie inloopdouche. Daarnaast beschikken de bedden over comfortabele matrassen, samen met het heerlijke beddengoed geniet je hier van een goede nachtrust. Jouw dagen beginnen met een fantastisch ontbijt en een prachtig uitzicht, met een ruime keuze aan lokale lekkernijen met verse ingrediënten. Het gezellige en pittoreske centrum van Agios Nikolaos ligt op loopafstand. Ook ligt het hotel door de boulevard gescheiden van het strand aan de baai van Mirabello. Met een ruime keuze aan comfortabele bedjes aan de infinity pool en luxe welnessfaciliteiten ga je samen een fantastische tijd tegemoet.

Kamertypes

2-persoonskamer Deluxe front zeezijde
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
2-persoonskamer Deluxe type A
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • dompelbad
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
2-persoonskamer Deluxe type B
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • dompelbad
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
2-persoonskamer Deluxe zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed
  • frans balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer superieur (Superior Retreat)
geschikt voor 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
juniorsuite front zeezijde (Front SV Plunge Pool)
geschikt voor 2 personen
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed), zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
juniorsuite type A
geschikt voor 2 personen
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed), zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
juniorsuite zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed), zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
suite type B
geschikt voor 2 personen
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (smart televisie)
  • radio
  • airconditioning
  • strijkijzer
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed), zithoek

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 141
  • klasse: luxe
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • roomservice (tegen betaling)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief
  • handdoeken inclusief
  • dekbedden
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • kluisje op de kamer: bij de reissom inbegrepen
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 2), à-la-carterestaurant (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 1, lounge bar, sky/rooftop bar, pool/snackbar
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 10,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad (aantal 2)(zoet water, buitenzitje: stoelen, parasol, ligstoelen, tafel)
  • dakzwembad

Verzorging

Het halfpension bestaat uit:
-ontbijt
-3-gangen diner óf een buffet (dit kan per dag verschillen)
Logies/ontbijt
Halfpension
9
Fantastisch
39 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,8
Accommodatie algemeen
9,4
Hygiëne
8,9
Kamer / appartement
9,2
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten
9,1
Locatie/ligging
8,5
Prijs/kwaliteit

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kreta

Ontdek Kreta

Praktische informatie

In de omgeving
Door boulevard gescheiden van het strand
Afstand tot centrum: circa 500 meter
Afstand tot luchthaven Heraklion circa 55 kilometer
Afstand tot haven circa 600 meter
Afstand tot bushalte circa 500 meter
Afstand tot pinautomaat circa 600 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 600 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 600 meter
Handig om te weten
Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
Vlucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Heraklion of Chania. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Heraklion - ongeveer 15 minuten

Ammoudara - ongeveer 30 minuten

Agia Pelagia - ongeveer 45 minuten

Fodele - ongeveer 60 minuten

Kokkini Hani - ongeveer 20 minuten

Gouves - ongeveer 35 minuten

Gournes - ongeveer 30 minuten

Analipsis - ongeveer 45 minuten

Anissaras - ongeveer 50 minuten

Hersonissos - ongeveer 50 tot 80 minuten

Koutouloufari - ongeveer 50 tot 80 minuten

Piskopiano - ongeveer 50 tot 80 minuten

Stalis - ongeveer 60 tot 90 minuten

Malia - ongeveer 60 tot 90 minuten

Sissi - ongeveer 75 tot 90 minuten

Agios Nikolaos - ongeveer 120 minuten

Elounda - ongeveer 120 minuten

De transfertijden voor West-Kreta zijn als volgt:

Vanaf Heraklion luchthaven:

Bali 45-60 minuten, Panormos 60-90 minuten, Rethymnon 90-120 minuten, Georgioupoulis 120-180 minuten

Vanaf Chania luchthaven:

Georgioupoulis 60 minuten, Rethymnon 60-120 minuten, Panormos 120-160 minuten, Bali 120-160 minuten

*Alle transfertijden zijn afhankelijk van het aantal hotels dat de bus aandoet. Dit is variërend per transfer.

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Voor jou geselecteerde accommodaties

Selecteer kamertype

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.